Selvbetjening: Endring i oppførsel på syntetisk organisasjonsnummer

Scheduled for May 7, 14:16 - 14:17 CEST

Scheduled

Vi har fikset en feil i selvbetjeningsløsningen som gjorde at de fleste som har valgt å logge inn som en syntetisk organisasjon, ble tildelt samme organisasjon.

Ny oppførsel er at når man logger inn første gang, så blir man tildelt en syntetisk organisasjon som ingen andre har blitt tildelt.

Man kan fortsatt bytte til det syntetiske organisasjonsnummeret man vil etter man har logget inn, og løsningen husker alltid siste organisasjon brukeren var logget inn på.

Savner du en klient etter denne endringen, så kan det være at du har blitt koblet til et annet organisasjonsnummer, ta kontakt om du trenger hjelp til å endre organisasjonsnummer på klienten eller om du vil vite hvilket organisasjonsnummer den er er koblet til.
Posted May 07, 2025 - 14:15 CEST
This scheduled maintenance affects: Selvbetjening av integrasjoner.